Miele CM5100 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele CM5100 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Henpie 05-06-2012
Geschreven voor: Miele CM5100 wit

Na 8 jaar een Miele cva 620 te hebben gehad en deze te duur werd om te repareren (wat pas de tweede ) storing was,zijn wij overgegaan op een vrijstaande Miele cm 5100w overgegaan.
Wij hebben het geinstaleerd en uitgeprobeerd en na een paar dagen zijn wij tot nu toe zeer tevreden.
Het werkt bijna het zelfde als onze oude koffie machine,maar hij smaakt net zo goed (lekker)

De koffie is na goed instellen voor ons heel heet,ook de cappuccino is heerlijk en goed schuim. De latte macciato hebben we nog niet uitgeprobeerd.
Voor ons dus weer een goede keus.

Henpie 27-09-2012

Er wordt mij gevraagd om nogmaals een review te geven na ongeveer 4 maanden.
Ik ben nogsteeds zeer tevreden over het apparaat.
Wat wel wil vertellen dat je wel vaak het afvalbakje en het vocht uit de lekbak vaak moet legen,dat was ik niet gewent.
Maar het houd je machine wel schoon,het is een karwijtje van niks. Heerlijke koffie.

Roy en Angela 11-04-2012
Geschreven voor: Miele CM5100 wit

We hebben de Espresso Machine eind December gekocht na meer dan 10 jaar uit Nespresso Capsules te hebben gedronken.Koffie smaakt goed. Daar valt niets op aan te merken. Echter technisch is het een beetje gammel aangezien we na ieder bereiding de melding krijgen om het opvangbak leeg te gieten, ook al is deze nog helemaal kurkdroog. Inmiddels wordt de koffie bereiding ook onderbroken met dezelfde melding. Natuurlijk valt dit onder de garantie etc. maar kom op, daar zit je echt niet op te wachten. Je hebt recht op kwaliteit voor het geld dat je investeert en daar is nu wat mij betreft geen sprake van. Nu gaat het me tijd kosten om dit hersteld te krijgen. Ik meld me weer al ik wat verder ben hiermee.

Koerier 28-05-2012

Met service aan huis lijkt het me niet echt een heel groot probleem toch?

MikeTheMixer 26-05-2013

Wij hebben dezelfde problemen op kantoor gehad en ik ben er achter gekomen als je de 2 zilveren sensoren aan het einde van de opvangbak droog maakt en even met je hand in de plek van de opvangbak gaat en de desbetreffende ruimte schoonmaakt hij het weer als een zonnetje doet.

IreneMichel 07-03-2012
Geschreven voor: Miele CM5100 wit

Echt een superrrrrrr apparaat. Eenvoudig in gebruik en maakt de heerlijkste koffie! Hiervoor hadden we een DeLonghi die in aanschaf bijna net zoveel kostte maar het al na zo'n 3 jaar begaf. De 10 jaar garantie die je bij dit apparaat kon kopen gaf ons de doorslag bij de keuze voor dit apparaat. We hebben er geen moment spijt van gehad en vinden de smaak vele malen beter dan die van de DeLonghi. We gebruiken gewoon de koffiebonen van de Hema, maar krijgen van iedereen complimenten over onze heerlijke koffie! Wij hopen nog jaren te kunnen genieten!